Търсене в този блог

27 март 2001

Хижа  "Хайдушка песен" -26 - 27. 02.2011 г.

Дата:
26.02 – 27.02.2011 г.

Туристически маршрут :
Град Горна Оряховица – град Троянхижа Хайдушка песенс. Чифлик - град Горна Оряховица

Ден първи
/ събота /

Групата се събра в 8,00 часа и потеглихме с два автомобила.
Пътуването, както винаги, мина забавно и без произшествия. В град Троян спряхме за малка кафе-почивка. Някои от туристите си осигуриха чехли за следващия ден, посветен на спа-удоволствия.
            Пристигнахме в хижата благополучно и без произшествия, малко преди обед. Слънцето огряваше отрупаните със сняг и скреж клони на дърветата, представяйки ни една вълшебна гледка. Още със слизането от автомобилите започнахме да снимаме приказната красота на заобикалящия ни зимен пейзаж.
            Хижарят ни посрещна радушно. След настаняването ни и лек обяд за подкрепа, тръгнахме да направим една приятна разходка. С шеги и закачки поехме по горски път към билото на планината. По пътя попаднахме на паметна плоча, на място където е лагерувала четата на Панайот Хитов и техния знаменосец Васил Левски. Продължихме с изкачването, често спирайки да се насладим на красивите гледки и да направим снимки за спомен. Разходката ни продължи близо три часа, които минаха неусетно.
            Вечерта групата се събра около богата трапеза, за да споделим още веднъж красивите изживявания. Продължихме с танци и наздравици до малките часове на нощта.

Ден втори
                                                 / неделя /

Станахме рано. Хижарят ни изненада с приготвена от него боб чорба с коприва. После стегнахме раниците си и се отправихме към село Чифлик и хотелския комплекс “Веника палас” . Там се отдадохме на приятен релакс в топлите води на закрития минерален басейн. Някои от нас дори се поглезиха със сауна и масаж.
След двучасова отмора посетихме бара на хотела, където се ободрихме с по едно кафе. Сякаш нарочно се опитвахме да забавим момента на тръгването. Не искахме да се разделим с този приказен кът от нашата родина.
В ранния следобед потеглихме към дома с обещанието да се върнем отново и през лятото.

Снимки може да разгледате в страницата ни във Facebook